Frukostmöte om lönsam e-handel

3

Publicerad 09 januari 2015, 14:01 av Viva Media

E-handel 2

 

Vill du veta mer om e-handel?

Tillsammans med Google och Klarna bjuder vi in till ett kostnadsfritt frukostmöte under temat lönsam e-handel. 

Du får höra mer om möjligheterna med e-handel och hur du kan använda Google AdWords för att nå potentiella kunder som söker efter dina produkter. Vi delar också med oss av värdefulla tips för hur du driver en framgångsrik e-handel.

Frukostmötena kommer att hållas i landets tre största städer mellan den 20-23 januari:

  • MALMÖ Börshuset: 20 januari, kl 07:30-10:00
  • GÖTEBORG Elite Park Avenue Hotel: 21 januari, kl 07:30-10:00
  • STOCKHOLM Bryggarsalen: 23 januari, kl 07:30-10:00

 

Klicka här för att anmäla dig till frukostmötet.

 

Under frukostmötet får du lyssna till e-handelsexperterna Viktor Thunmarker från Google, Johnny Sällberg från Klarna och Richard Swenman som är digital strateg hos oss. Nedan berättar föreläsarna mer om vad de kommer att rikta in sig på:

 

Viktor Thunmarker, Google

Google Viktor liten bild

Nästa generations konsumenter. Vi spenderar allt mer tid online och upplever digitala innovationer nästan dagligen, men dagens företag hänger inte riktigt med i utvecklingen. Vad är det egentligen som har förändrats, och hur kan företag vända utmaningar till möjligheter?

 

Johnny Sällberg, Klarna

Klarna Johnny liten bild

Klarna Checkout som verktygslåda. Vi tar er igenom fördelarna med en smidig och trygg kassalösning och går igenom de viktigaste övergripande elementen för ökad lönsamhet. Dessutom ger vi en inblick bakom kulisserna på Klarna kring hur vi arbetar med butiker för att maximera nyttan av Klarna Checkout. Genom handfasta tips visar vi hur man ytterligare kan öka försäljningen, och dessutom göra det kontinuerligt över tid.

 

Richard Swenman, Viva Media

Richard Swenman liten bild

Nycklar till lönsamma Adwords-kampanjer. Google AdWords är en av de effektivaste kanalerna för att få nya kunder. Men i takt med att möjligheterna ökar, växer likaså konkurrensen och komplexiteten. Hur bör företag arbeta för att lyckas skala upp och räkna hem affären på AdWords? Vi ger dig några av våra topp tips på vägen till en lönsammare sökannonsering.

 

Varmt välkommen till frukostmöte med Google, Klarna och Viva Media!
Klicka här för att anmäla dig till frukostmötet.

 

Google Partner

Gilla
Gilla Älska Haha! Wow! Sad Angry

Mer Viva i din inkorg!

Vivas integritetspolicy