MediaAnalys blir Business Partner till Svensk Distanshandel
MediaAnalys meddelar idag att man har anslutit sig som Business Partner (BP) till Svensk Distanshandel (SDh). – Det ska bli riktigt roligt att tillsammans med SDh utveckla distans- och e-handeln ytterligare, det finns massor att göra, säger Kalle Blohm, marknadschef på MediaAnalys. Svensk Distanshandel organiserar de flesta distans- och e-handelsföretagen runt om i Sverige. […]
MediaAnalys meddelar idag att man har anslutit sig som Business Partner (BP) till Svensk Distanshandel (SDh).
– Det ska bli riktigt roligt att tillsammans med SDh utveckla distans- och e-handeln ytterligare, det finns massor att göra, säger Kalle Blohm, marknadschef på MediaAnalys.
Svensk Distanshandel organiserar de flesta distans- och e-handelsföretagen runt om i Sverige. Sedan april 2008 är även certifieringen Trygg e-handel en del av organisationen. För att ytterligare kunna utveckla branschen, och därigenom skapa tillväxt, arbetar SDh tillsammans med olika Business Partners genom bland annat informations- och kunskapsutbyte, tillgång till varandras nätverk samt gemensam affärsutveckling.
För närvarande har SDh över 100 seriösa och ekonomiskt stabila leverantörer inom distans- och e-handelsbranschen som Business Partners.
För mer information kontakta:
Kalle Blohm, Marknadschef MediaAnalys
kalle.blohm@mediaanalys.se
0480 78 08 37