MediaAnalys blir Certifierad partner till Google
MediaAnalys, med huvudkontor i Kalmar, meddelar idag att bolaget är godkända inom Googles nya Adwords Certified Partner Program. ’Vi är självklart väldigt stolta över vår certifiering, det visar att MediaAnalys levererar högsta möjliga kvalité inom produktområdet Google Adwords’ säger Henrik Zobal, VD på MediaAnalys I Sverige innebär samarbetsprogrammet bl a: * utvecklat utbildningsmaterial för att […]
MediaAnalys, med huvudkontor i Kalmar, meddelar idag att bolaget är godkända inom Googles nya Adwords Certified Partner Program.
’Vi är självklart väldigt stolta över vår certifiering, det visar att MediaAnalys levererar högsta möjliga kvalité inom produktområdet Google Adwords’ säger Henrik Zobal, VD på MediaAnalys
I Sverige innebär samarbetsprogrammet bl a:
* utvecklat utbildningsmaterial för att underlätta för byråer att följa utvecklingen av ny funktionalitet inom Googles produkter
* högre krav på byråers anställda vad gäller de test som krävs för att uppnå certifiering
* s k Advanced-level examen för att testa praktisk kunskap och best practice rörande sök, displayannonsering, rapportering och analys
* redesignad ’Certified Partner’-logga med en ’click to verify’ länk för att ge potentiella annonsörer direktaccess till byråns partnersida
För mer information, vänligen kontakta:
Henrik Zobal, vd, MediaAnalys +46 480 780811
Kalle Blohm, marknadschef, +46 480 780837