MediaAnalys expanderar igen!

Reklamköpen på Internet växer så det fullständigt knakar. Marknaden är idag större än gratistidningar och kvällstidningar tillsammans. I denna mediesektor är det sökmotormarknadsföring som växer allra snabbast och efter en mycket intensiv och framgångsrik start expanderar nu MediaAnalys igen och anställer två personer i företagets Teknik och Produktionsgrupp. ’Då MediaAnalys växer i väldigt snabb takt […]

Publicerat
Inlägg Viva

Reklamköpen på Internet växer så det fullständigt knakar. Marknaden är idag större än gratistidningar och kvällstidningar tillsammans. I denna mediesektor är det sökmotormarknadsföring som växer allra snabbast och efter en mycket intensiv och framgångsrik start expanderar nu MediaAnalys igen och anställer två personer i företagets Teknik och Produktionsgrupp.

’Då MediaAnalys växer i väldigt snabb takt på säljsidan och rent intäktsmässigt är det viktigt att samtidigt möta upp och säkerställa högsta kvalitet på utförda tjänster’, säger MediaAnalys VD.

MediaAnalys är ett snabbväxande bolag och räknar med att anställa ytterliggare 6 – 8 personer innan årsskiftet för att kunna möta marknadens efterfrågan.

’Vi är ständigt ute på rekryteringsjakt för att hitta de mest kompetenta medarbetarna. Våra kunder efterfrågar särskild kompetens och kunnande inom sökoptimering, därför har vi samarbeten med olika högskolor i vår närhet’, säger Marknads &Försäljningschef Henrik Zobal.

Vi är glada att hälsa Henrik Gustafsson och Alexander Bergman välkomna till MediaAnalys! De kommer närmast från högskolan och har gedigna utbildningar i systemvetenskap, webbprogrammering och sökmotoroptimering. Två nya krafter som blir ett viktigt led i att bygga ett fortsatt framgångsrikt företag!