MediaAnalys medverkar på eBazaar
9 maj 2007 annordnar Wednesday Relations konferensen eBazaar om affärer, marknadsföring & kundservice på nätet. Henrik Zobal arbetar som försäljningschef på MediaAnalys och kommer att hålla ett föredrag om hur sökmotormarknadsföring blir effektivt. Idag förstår de flesta företag att det är viktigt att synas på stora sökmotorer såsom Google, MSN, Altavista med flera. Att exponera […]
9 maj 2007 annordnar Wednesday Relations konferensen eBazaar om affärer, marknadsföring & kundservice på nätet. Henrik Zobal arbetar som försäljningschef på MediaAnalys och kommer att hålla ett föredrag om hur sökmotormarknadsföring blir effektivt.
Idag förstår de flesta företag att det är viktigt att synas på stora sökmotorer såsom Google, MSN, Altavista med flera. Att exponera sig via dessa kanaler är idag väldigt populärt, men hur gör man det mest effektivt?
Det finns flera olika aspekter att tänka på, både när det gäller sökmotoroptimering och PPC. MediaAnalys kommer att ta upp vad du som annonsör skall tänka på när det gäller din sökmotormarknadsföring för att göra den så effektiv som möjligt, till exempel:
Hur väljer jag rätt sökord?
Hur får jag en hög ROI?
Vad ska jag tänka på vid sk. landningssidor?
Hur ska jag utforma budgivningen för sponsrade länkar?
Varför är det viktigt att utvärdera statistiken kring min sökmotormarknadsföring?
För mera information kontakta Försäljnings & Marknadschef Henrik Zobal på 0480-780811 eller henrik@mediaanalys.se