MediaAnalys stödjer Unicef
MediaAnalys har i år skänkt en julgåva som bidrar till att driva Unicefs arbete för barns rättigheter vidare. Julen närmar sig och det är naturligt att man börjar tänka på sina nära och kära. Precis som många andra företag vill MediaAnalys uppmärksamma sina trevliga kunder, duktiga samarbetspartners och andra som de dagligen arbetar med genom […]
MediaAnalys har i år skänkt en julgåva som bidrar till att driva Unicefs arbete för barns rättigheter vidare.
Julen närmar sig och det är naturligt att man börjar tänka på sina nära och kära. Precis som många andra företag vill MediaAnalys uppmärksamma sina trevliga kunder, duktiga samarbetspartners och andra som de dagligen arbetar med genom att ge bort en julgåva.
– För oss så känns det mer naturligt att skicka en gåva som hjälper de som har det svårt i världen istället för exempelvis en vas eller en julgrupp. Vi stödjer helhjärtat Unicefs arbete och förhoppningsvis kan vi genom vår julgåva få fler företagare att göra detsamma, säger Simon Sandberg, Acting Marketing Director på MediaAnalys.
Mer information om hur du gör för att stödja Unicef arbete hittar du här