MediaAnalys växer kraftigt!
MediaAnalys startades den 9 juli 2006 och bestod då av tre personer med lång erfarenhet av branschen och Internetmarknadsföring. Idag, när detta skrivs, kan resultatet hittills endast ses som en fantastisk framgångssaga. MediaAnalys har idag nära 400 kunder och 14 anställda. Nu skall företaget expandera kraftigt. ’Vi har haft en otroligt fin utveckling och detta […]
MediaAnalys startades den 9 juli 2006 och bestod då av tre personer med lång erfarenhet av branschen och Internetmarknadsföring. Idag, när detta skrivs, kan resultatet hittills endast ses som en fantastisk framgångssaga. MediaAnalys har idag nära 400 kunder och 14 anställda. Nu skall företaget expandera kraftigt.
’Vi har haft en otroligt fin utveckling och detta bevisar att hela vårt koncept från försäljning, teknik till resultatuppföljning och kundvård är det rätta. Medan andra företag i vår bransch antingen minskar sin personalstyrka eller tvingas skapa tillväxt genom uppköp innehar vi idag den största organiska tillväxten i branschen, och detta helt utan extern finansiering. Då vi känner en hög positivitet såväl internt i företaget som från marknaden, kommer vi nu att inleda en kraftig tillväxtfas’, säger VD:n på MediaAnalys AB.
MediaAnalys har anställt ytterligare 5 personer som alla börjar under februari månad. Idag hälsar vi Anette och Christina varmt välkomna till oss!
Vidare rapporterar företaget att dess kundnöjdhet fortsätter vara mycket hög.
’Då vi satsat stora resurser på kundvård och kontinuerlig uppföljning märks nu effekten av detta väldigt tydligt. Vi har inte haft en enda tappad kund hittills som sagt upp tjänsten eller på något sätt avslutat samarbetet med oss!. Det om något, är ett fint kvitto på företagets välmående’, säger Henrik Zobal, Försäljnings & Marknadschef på MediaAnalys.