Rasta Group satsar digitalt – MediaAnalys får nytt sökuppdrag.

”Jag är främst av allt stolt över att Rasta Group väljer att fördjupa vårt befintliga samarbete, under året har vi lyckats flytta fram positionerna för deras hotellverksamheter och att vi nu får förtroendet att leverera till så kända varumärken som Ullevi och Guldfågeln Arena är ett direkt resultat av ett bra genomfört arbete. Det är […]

Publicerat
Inlägg Viva
”Jag är främst av allt stolt över att Rasta Group väljer att fördjupa vårt befintliga samarbete, under året har vi lyckats flytta fram positionerna för deras hotellverksamheter och att vi nu får förtroendet att leverera till så kända varumärken som Ullevi och Guldfågeln Arena är ett direkt resultat av ett bra genomfört arbete. Det är verkligen ett bevis på vår förmåga att leverera resultat” säger Henrik Zobal, VD på MediaAnalys
Rasta Groups nuvarande koncernverksamhet som startade 2004 är idag börsnoterade på NASDAQ First North Premier.
I koncernen ingår förutom 21 serviceanläggningar och tre arenabolag dessutom hotellverksamheterna Grand Hotell Opera i Göteborg och Grand Hotell Garden i Malmö.

”Vi har under 2011 jobbat med MediaAnalys gällande vårt hotellbolag och är så nöjda med detta att vi nu under 2012 kommer att utöka vårt samarbete, genom att även låta MediaAnalys jobba med vårt arenabolag inom koncernen. ” säger Ola Nordlund, försäljningschef på Rasta Group

Avtalet avser sökmotoroptimering och sträcker sig till slutet på 2014

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Henrik Zobal, VD, MediaAnalys +46 480 780811

Ola Nordlund, Försäljningschef, Rasta Group  +46 31 617113