Röhnisch Sportswear väljer MediaAnalys

MediaAnalys har fått förtroendet att utveckla Röhnisch Sportswear strategi för sökmarknadsföring, en kanal som förväntas en mycket stark tillväxt. – Vi ser webben som en av de absolut viktigaste kommunikationskanalerna där vi har möjlighet att visa hela vår kollektions bredd med Träningskläder, Golf, Bad och Plus. Samarbetet med MediaAnalys är ett naturligt steg som tillåter […]

Publicerat
Inlägg Viva

MediaAnalys har fått förtroendet att utveckla Röhnisch Sportswear strategi för sökmarknadsföring, en kanal som förväntas en mycket stark tillväxt.

– Vi ser webben som en av de absolut viktigaste kommunikationskanalerna där vi har möjlighet att visa hela vår kollektions bredd med Träningskläder, Golf, Bad och Plus. Samarbetet med MediaAnalys är ett naturligt steg som tillåter oss att jobba aktivt med SEO, öka synligheten och samtidigt stärka vårt varumärke, säger Tom Jägestedt, på Röhnisch Sportswear.

MediaAnalys erbjudande inom sök har utvecklats sedan starten 2006 och innefattar idag en genomarbetad strategi för att kombinera olika aktiviteter på Internet för att vinna positioner på strategiska viktiga sökbegrepp.

– Självklart är vi oerhört stolta över att Röhnisch Sportswear, som anses vara ett av sportbranschens starkaste varumärken, väljer oss som leverantör.
Det visar verkligen att vår affärsmodell inom internetmarknadsföring är väldigt eftertraktad, säger Henrik Zobal, VD på MediaAnalys.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Henrik Zobal, VD, MediaAnalys +46 480 780811

Tom Jägestedt, Röhnisch Sportswear, +46 19 15 67 57