Viva Media och Awesome Group på seminarium-turné

Är vi redo att anta den digitala omställningen? Tillsammans med Awesome Group besöker Viva Media Stockholm, Göteborg och Malmö för att föreläsa om hur företag överlever och tar sig genom digitaliseringen.   Föreläsare är Viva Medias vice VD Arash Gilan och Jonas Hammarberg, vice VD Awesome Group, som tillsammans har skrivit ”Get Digital”, en nyutgiven […]

Publicerat
Inlägg Viva

Är vi redo att anta den digitala omställningen? Tillsammans med Awesome Group besöker Viva Media Stockholm, Göteborg och Malmö för att föreläsa om hur företag överlever och tar sig genom digitaliseringen.

 

Föreläsare är Viva Medias vice VD Arash Gilan och Jonas Hammarberg, vice VD Awesome Group, som tillsammans har skrivit ”Get Digital”, en nyutgiven handbok inom digital transformation.

 

– Viva och Awesome möttes i att jag och Jonas skrev en bok tillsammans. Det resulterade i en enorm förståelse av varandras styrkor av inre och yttre digitalisering som är vitalt för att fullgöra sin digitala transformation. Idag är vi även kunder hos varandra. Vi ser verkligen fram emot att dela våra erfarenheter under seminarierna, säger Arash Gilan.

 

Under seminarierna kommer föreläsarna beröra både det inre och det yttre perspektivet av digitaliseringen, såsom hur det påverkar ledarskapet, kulturen, kundrelationen och marknadsföringen. Arash Gilan och Jonas Hammarberg utlovar konkreta råd för hur företag tar sig an den digitala omställningen.

 

– Jag möter så många ledare som upplever sig vilsna i frågan om digitaliseringen. Alla talar om det, få vet hur man faktiskt gör och ännu färre har verkligen gjort det. En ny och uppgraderad form av ledarskap behövs och det vi ser skiljer vinnarna från förlorarna är med vilken beslutsamhet man ger sig in i frågan. Att man har en verklig Sense of Urgency och bestämmer sig vart man vill. Sen finns det ett antal saker som gör att resan verkligen lyckas – det är om detta våra seminarium handlar, säger Jonas Hammarberg.

 

Seminarierna är kostnadsfria och kommer att hållas i Göteborg den 3 maj, i Malmö den 4 maj och i Stockholm den 17 maj. För mer information besök https://vivamedia.se/kunskap/.

 

 

Om föreläsarna

Arash Gilan är en flitigt anlitad föreläsare, både nationellt och internationellt inom digitala medier, trender och marknadsföring. Arash är utsedd till en av Sveriges främsta unga VD:ar, medgrundare och vice VD för en av nordens största digitala byråer, Viva Media Group. Arash är även en av Googles sex Google Agency Coaches i Europa och har utbildat byråer i 12 länder i hur man bygger ett framgångsrikt bolag.

 

Jonas Hammarberg är certifierad coach, föreläsare och eftertraktad konsult inom organisation, kultur och ledarskap, framförallt för hans förmåga att tänka nytt. Jonas har en bakgrund inom IT-industrin och var med och byggde ett av Sveriges större konsultföretag inom affärssystemsbranschen – Infocube, som 2013 förvärvades av amerikanska Battery Ventures. Jonas arbetar med ett stort antal av landets ledande bolag.

 

Om Awesome Group

Awesome Group bildades med ambitionen att revolutionera och digitalisera managementkonsult-branschen. Med en bas i beteendepsykologi och organisationsteori levererar vi en digital plattform som hjälper kunder och partners att nå sin fulla potential, genom att skapa engagemang med bestående effekt.

 

 

För mer information, kontakta gärna:

Arash Gilan, 073-699 11 15, arash.gilan@vivamedia.se

Viva Media är en marknadsledande partner för digital marknadsföring. Vi drivs av att optimera våra kunders digitala affärer genom att förenkla, förnya och förbättra deras digitala kommunikation. Med konvertering i fokus, och med datadrivna beslut till grund, hjälper vi företag med planering, strategi, utförande, mätning och analys. Viva Media har huvudkontor i Uppsala och finns i flera orter i Sverige och i Oslo.