Webinar on Demand – Två strategier för succé på sociala medier

1

Publicerad 10 juli 2020, 12:07 av Josefine Bergman

Många faktorer som budgivningsstrategi, målgrupp och innehållet i själva annonsen behöver stämma för att få en framgångsrik annonsering på sociala medier. Det finns då två större strategier att följa för att nå dina kunder – prospecting och retargeting.

Att välja rätt strategi för betald annonsering på sociala medier kan vara en utmaning, men i det här webbinariet hjälper Social Media Manager Alexander Johansson dig att förstå vad alla de olika valen du kan göra betyder för ditt resultat. Med ett ökat användande av sociala medier så finns här verkligen en möjlighet att nå ut med ditt erbjudande och varumärke. Så inta en framåtlutad position och börja anteckna för här finns kunskap att hämta!

 

Innehåll: 

 

Två viktiga strategier på sociala medier

Incremental value kopplat till respektive strategi 

Praktiska exempel på strategierna

Covid-19 statistik

 

Kolla på inspelningen här!

Vivas integritetspolicy

Gilla
Gilla Älska Haha! Wow! Sad Angry

Mer Viva i din inkorg!

Vivas integritetspolicy