Viva Media

En djävel på e-handel

Häng med på en videoserie där du får kunskaperna och erfarenheterna som kan inspirera dig att ta nästa steg som e-handlare. Tipsen får du av de bästa!


Viva Medias vd Arash Gilan skriver nu tillsammans med Nic Staeger, COO på Nordiska Galleriet, på boken En djävel på e-handel. Den kommer ut till sommaren och kommer gå igenom hur en optimal organisationsstruktur ser ut, strategin och taktiken som ligger till grund för en effektiv marknadsföring samt kundresa och såklart de avgörande nycklarna för tillväxt.

Samtidigt som boken skrivs så passar Arash på att bjuda in framgångsrika e-handlare till Vivas studio för ett snack om hur just dem har tagit sig dit och alltså blivit “En djävel på e-handel”.

Gäster som delar sina tips och erfarenheter

Hör Rickard Lyko, vd på familjeföretaget Lyko dela med sig av erfarenheterna som bidragit till skönhetsföretagets många framgångar. Nycklarna som blev avgörande för det delas här.

Möt Bank Bergström, vd på Nordic Nest som på bara fem år gått från 178 miljoner till 1,8 miljarder. Nu siktar han på nästa mål, här kan även du få ta del av planerna för framtiden.

Susanne Holmström är vd:n på NetOnNet som utan en lång erfarenhet gav sig in i e-handelsjätten för att sätta sin prägel och lyssna in organisationen. Hör mer om den nu 20 år gamla e-handeln.

Medförfattaren till boken En djävel på E-handel Nic Staeger delar sin kunskap från sin långa bakgrund från e-handel. Numera COO på Nordiska Galleriet och tidigare Head of ecommerce på Cervera.