Bygg varumärke och konvertera på YouTube

Sedan starten 2005 gick YouTube från 0 till 1 miljard användare på ett årtionde och växer kraftigt till dagens 2 miljarder aktiva användare. Att synas på YouTube kan ge varumärket fantastiska möjligheter och skapa lönsamma synergier mellan betalt och organiskt innehåll som spänner över fler kanaler. Här kan varumärket verkligen integrera med målgruppen på ett sätt som uppskattas. Bara i Sverige kan du som annonsör dagligen nå en tredjedel av Sveriges befolkning på videoplattformen. Men vad är bra innehåll och vad är det unika med just YouTube?
Vivas SEM Manager, Sofie Benneborg, ger dig kunskapen och förståelsen för hur din annonsering blir framgångsrik på räckviddsmediumet YouTube.

SEM Manager
Viva Media
Det här kommer du få veta mer om:
Fördelar med annonsering på YouTube
Budgivningsmetoder, annonsformat och innehåll
Hur når du din målgrupp?
Kampanjresultat och synergier
Tid
Onsdag 3 mars
Klockan 9.30-10.00