Mediestrategi som stärker varumärket

Funderar ni på att ta fram en ny kampanj, profil eller varumärkesidentitet? Men var börjar man ett sådant arbete och vilka insikter behövs för att förverkliga affärsmålen? Att ett starkt varumärke är viktigt idag råder det ingen tvekan om, men vad betyder det egentligen att ha ett starkt varumärke? Hur vet du att du gör rätt aktivitet för att bygga ett starkt varumärke och hur följer du upp resultatet för att se att du är på rätt väg?
Vivas Insight Business Manager, Rikard Jerselius, förklarar hur du bygger ditt varumärke så att det prickar rätt hos kunden. Idag när det finns allt fler aktörer som har liknande erbjudanden och konkurrerar om samma typ av kunder är enda möjligheten att särskilja sig genom att ladda varumärket med unika associationer. Mer om detta under en timmes kostnadsfritt webinar.

Insight Business Manager
Viva Media
Det här kommer du få veta mer om:
Vikten av ett bra förarbete
Tydliga mål
Budskap
Produkter och användare
Omni-kanal
Inbound
Tid
Torsdag 15 oktober
Klockan 09:30-10:30