Vem är varumärket?

Kolla också in Vivas webinar: Så tar du din e-handel till nästa nivå
Hur bygger man starka relationer till ett varumärke? Många delar spelar in och mystiken kring vilka byggstenarna är florerar ständigt i form av olika hypade, gärna engelska, ord. Men sanningen kring hur man bygger ett långsiktigt varumärke från grunden kan inte sammanfattas i buzzwords, det handlar i grunden om något mycket mänskligt och emotionellt, nämligen relationer.
Inget är så starkt som att bygga en relation baserat på känslor istället för bara yta, och det gäller även för marknadsföringen. Viva gör därför ett webinar där du får en roadmap till hur du kan utveckla ditt varumärke och spåra vilka tillgångar som finns idag och är värda att förstärka. Vad kommunicerar och hur skapar man en helhet i en varumärkesprofil?
Häng med på en inspirerande timme med Creative Director Fredrik Lundqvist där du får en inblick i hur vi arbetar fram och bygger varumärken.
Det här kommer du få veta mer om:
• Varumärkets beståndsdelar och tillgångar
• Roadmap till varumärkesutveckling
• Vad ligger bakom den grafiska profilen?
• Din röst och hur du utvecklar den
Talare

Fredrik Lundqvist
Creative Director
Viva Media
Tid
Torsdag 6 maj
Klockan 12:00-13:00