Webinar – Värdet av marknadsplanen 2022 2021-11-16

Arash Gilan och Erik Modig

(alla Vivas webinar är helt kostnadsfria)
Ev kan mejlet med länken till sändningen hamna i skärpkorgen, kolla även där så du inte missar live-sändningen.

Tisdag 16 november
Kl. 12:00-12:45

 

Dags för den årliga planeringen och budgeteringen för nästa marknadsföringsår! Sitter du likt många andra med tankarna på hur ni ska lägga upp strategin för kommande år är det här ett webinar du inte får missa. Häng med på ett vasst samtal om marknadsplanens roll för bolagets framgång och hur du skapar störst effekt i förhållande till budgeten. Bang for the buck helt enkelt! 

 

Arash Gilan och Erik Modig diskuterar marknadsföringens stora dilemman så att du i ditt team kan gå in med nya tankar som kan inspirera, men även utmana dig, inför planeringen av året 2022. Arash i form av vd och omvärldsbevakare samt Erik Modig utifrån det han som forskare på Handelshögskolan, författare och föreläsare ser hända i branschen.

 

Det här kommer du få veta mer om:

Är marknadsplanen fortfarande relevant? 

Hur får man mest för pengarna? 

Vad är egentligen effekt i marknadsföring?

Och sist men inte minst – hur mäter man effekt?

 

Kolla också in Vivas webinar:
Lyckas med social selling

 

Arash Gilan

Arash Gilan
CEO, författare, poddare och krönikör
Viva Media

Erik Modig
Assisterande professor på Handelshögskolan
Författare och föreläsare på Marketing Levels

Tid


Tisdag 16 november
Klockan 12:00-12:45

Kontakt


Josefine Bergman, Viva Media
+46 73-699 11 50, josefine.bergman@vivamedia.se