
Best practice: Programmatic
Sätt upp en tydlig strategi och mål Det första du bör göra är att du tar reda på vad kunden har för mål med kampanjen, till exempel vill kunden…
Läs mer
Nyheter inom programmatic
Utomhusreklam har blivit tillgänglig för programmatiska köp Det har pratats länge om utomhusreklam och dess stora fördelar. Utomhus innehar andraplatsen över mest uppskattade reklammedier, näst efter bioreklamen som länge…
Läs mer
Effekten av nyhetsmedia i mediemixen
Just av den här anledningen så har Group M, i samarbete med de största tidningshusen Stampen, Schibstedt, Bonnier och Mediekompaniet, gjort en undersökning för att påvisa effekten av att annonsera…
Läs mer
Stor potential med Native annonsering
Native annonsering är något som många säkert har hört talas om, men desto färre vet nog vad det egentligen innebär, och vad nyttan med det är. Enkelt förklarat är det…
Läs mer