
Webinar on Demand – Mediestrategi som stärker varumärket
I den här inspelade versionen av Rikards webinar ges du ett brett spektra av de vertikaler du behöver jobba med för att bygga ett varumärke med en distinkt positionering på…
Läs mer
Varför varumärket är avgörande för dig som e-handlare
Hård konkurrens E-handeln växte med 44 %* under april, jämfört med april 2019. 78 % av svenskarna e-handlade, vilket är den högsta andelen någonsin (e-barometern-april-2020) Visst är detta delvis…
Läs mer
En bra marknadsstrategi utgår ifrån data
Data är insikter om kunden Datadrivet – ett ord jag brukar försöka undvika när jag pratar om marknadsstrategi. Data skapas genom att mäta aktiviteter. Dessa aktiviteter kan vara hur kunder…
Läs mer
Digital strategi ska utgå från kundens behov
Cambridge-skandalen satte fokus på vilken privat data vi släpper ifrån oss i sociala kanaler och kraven på hanteringen av data blir med tiden allt mer skarpare, tänk bara på GDPR. Hur…
Läs mer
Poddens innehåll: Hur gör man?
Välkommen till den tredje och sista delen i vår bloggserie om podcasts! I del ett gick vi igenom några fasta punkter att ha i åtanke när man ska starta en…
Läs mer
Podd eller vlogg: Vad ska ni välja?
Det här är andra delen i vår bloggserie om podcasts och vi kommer gå igenom för- och nackdelar med poddar och videobloggar. I första delen tog vi upp några tips…
Läs mer
Starta podd: Hur gör man?
Det här är första delen i en tredelad serie där vi kommer gå igenom podcasts. I detta första inlägg kommer vi ta upp några punkter om vad man behöver tänka…
Läs mer