Viva Media utbildar på Digitalakademin

Under våren utbildar Viva Media på Digitalakademin i Kalmar. Digitalakademin är Almi Företagspartner och Googles utbildningsinitiativ som har till syfte att hjälpa små och medelstora företag att växa genom att lyckas online.

Digitalakademin har sedan tidigare arrangerats i flera städer runt om i landet. Utbildningen är kostnadsfri och inleds med en kickoff följt av fyra utbildningstillfällen som berör olika delar av digital närvaro för att ge deltagarna verktyg för att nå framgång på nätet.

– Digitalakademin är ett kraftfullt initiativ som vi tror på och gärna kopplar med. Därför är vi glada över möjligheten att få bidra med vår kunskap och erfarenheter när Digitalakademin hålls i Kalmar senare i vår. Vi har ett taggat team som planerar för inspirerande, kunskapsrika och givande föreläsningar, säger Arash Gilan, vice vd på Viva Media.

Digitalakademins utbildningar leds av Google-certifierade partner och innefattar ämnena närvaro online, få fler kunder, driva trafik till din hemsida och implementering och utveckling.

Kickoffen för Digitalakademin i Kalmar är den 3 maj. Läs mer om Digitalakademin på www.digitalakademin.se.

 För mer information, kontakta gärna:
Arash Gilan, 073-699 11 15, arash.gilan@vivamedia.se

Viva Media är en marknadsledande partner för digital marknadsföring. Vi drivs av att optimera våra kunders digitala affärer genom att förenkla, förnya och förbättra deras digitala kommunikation. Med konvertering i fokus, och med datadrivna beslut till grund, hjälper vi företag med planering, strategi, utförande, mätning och analys. Viva Media har huvudkontor i Uppsala och finns i flera orter i Sverige och i Oslo.