Kreativt koncept och anpassning

En strategiskt genomtänkt varumärkesidentitet är alla marknadsförares dröm – men vad innebär ett sådant DNA som håller över tid och går att utveckla många olika koncept på? I dagens fullspäckade mediebild så ställs alla bolag inför utmaningen att passa in i många olika sammanhang. Varumärket behöver helt enkelt anpassas till placeringen.

Andreas Söderström är Vivas stjärna på kreativ anpassning. I hans jobb som Motion Graphic Designer så ställs han tillsammans med resten av teamet på Creative inför utmaningar i det kreativa konceptet dagligen. I det här webbinariet får du med dig kunskapen som ger dig förståelse för hur medielandskapet ser ut och vilka anpassningar som krävs för att din marknadsföring ska göra sitt jobb och verkligen nå din kund.

Det här kommer du få veta mer om

  • Kreativ hållbarhet
  • Identitet och kampanjer
  • Kreativ anpassning
Medverkande:
Andreas Söderström

Motion Graphic Designer, Viva Media

Webinar

Lås upp innehållet genom att fylla i dina uppgifter