Viva Media

Sökmarknadsföring

Dagens nyfikna människa söker ständigt efter information. Ett invant beteende som mer ofta än sällan också sker när vi ska köpa något. Världens sökmotorer visar då upp de resultat som de räknat ut att användaren vill se. Alltid med användarens behov i fokus och ett resultat som är högst affärsstrategiskt att vara synlig i. 

Vivas Matilda har mångårig erfarenhet av sökordsannonsering och journalistik – så att säga att hon har koll på vilka ord som fångar uppmärksamhet och driver de rätta klicken är ingen överdrift. Matilda går under en halvtimme igenom vad som gör en annons framgångsrik och hur man tar fram en innehålls- och datadriven sökmarknadsföring där både det betalda och organiska söket synkar väl med den övriga medie- och marknadsföringsplanen. Och såklart då blir en vital del i affärsstrategin.

Det här kommer du få veta mer om

  • Den sökande människan
  • Innehålls- och datadriven sökmarknadsföring
  • Sökannonsering som når din kund

 

För att se hela webinariet behöver du vara inloggad. Fyll i dina uppgifter nedan: