Vem är varumärket?

Hur bygger man starka relationer till ett varumärke? Många delar spelar in och mystiken kring vilka byggstenarna är florerar ständigt i form av olika hypade, gärna engelska, ord. Sanningen hur man bygger ett långsiktigt varumärke från grunden kan inte sammanfattas i buzzwords, det handlar i grunden om något mycket mänskligt och emotionellt, nämligen relationer. I detta webinar diskuterar Fredrik varumärkesbyggande och allt som det hör till.

Inget är så starkt som att bygga en relation baserat på känslor istället för bara yta, och det gäller även för marknadsföringen. Viva gör därför ett webinar där du får en roadmap till hur du kan utveckla ditt varumärke och spåra vilka tillgångar som finns idag och är värda att förstärka. Vad kommunicerar och hur skapar man en helhet i en varumärkesprofil?

Häng med på en inspirerande timme med Creative Director Fredrik Lundqvist där han ger dig en inblick i hur hans team arbetar fram och bygger varumärken.

Innehåll

  • Varumärkets beståndsdelar och tillgångar
  • Roadmap till varumärkesutveckling
  • Vad ligger bakom den grafiska profilen?
  • Din röst och hur du utvecklar den
Medverkande:
Fredrik Lundqvist

Creative Director, Viva Media

Webinar

Lås upp innehållet genom att fylla i dina uppgifter