Marknadsföring i lågkonjunktur

Hur förbereder sig ditt företag på en kommande lågkonjunktur? Vi känner alla av dagens utmaningar, men långt ifrån alla vet hur de ska agera. Missa inte detta webinar som lär dig hur du hanterar din marknadsföringsbudget i svårare tider, hur du ska tänka med prissättningen och vilka sorts kunder du får under kriser. Lås upp hela samtalet på närmare 50 minuter genom att fylla i dina uppgifter i nedanstående formulär.

Viva Medias vd Arash Gilan och Erik Modig, forskare på Handelshögskolan, diskuterar hur marknadsförare ska tänka i de utmanande tider. Tillsammans ger de dig tips, insikter och en stadigare grund att stå på när du fattar beslut som rör din verksamhet de kommande åren.

Innehåll

  • Hur du hanterar marknadsföringsbudgeten.
  • Prissättning i lågkonjunktur.
  • Din kommunikation kring krisen.
  • Hur kunderna påverkas av krisen.
Medverkande:
Erik Modig

Ekonomie doktor och forskare vid Center for Consumer Marketing på Handelshögskolan i Stockholm

Arash Gilan

VD, Viva Media

Webinar Webinar

Lås upp innehållet genom att fylla i dina uppgifter