Viva Media

Värdet av marknadsplanen 2022

Arash Gilan och Erik Modig

 Dags för den årliga planeringen och budgeteringen för nästa marknadsföringsår! Sitter du likt många andra med tankarna på hur ni ska lägga upp strategin för kommande år är det här ett webinar du inte får missa. Häng med på ett vasst samtal om marknadsplanens roll för bolagets framgång och hur du skapar störst effekt i förhållande till budgeten. Bang for the buck helt enkelt! 

Arash Gilan och Erik Modig diskuterar marknadsföringens stora dilemman. Efter denna trekvart kan du med ditt Marknads-team få nya tankar som kan inspirera, men även utmana dig, inför planeringen av året 2022. Arash i form av vd och omvärldsbevakare samt Erik Modig utifrån det han som forskare på Handelshögskolan, författare och föreläsare ser hända i branschen.

Det här kommer du få veta mer om:

• Är marknadsplanen fortfarande relevant? 

• Hur får man mest för pengarna? 

• Vad är egentligen effekt i marknadsföring?

• Och sist men inte minst – hur mäter man effekt?

För att se hela webinariet behöver du vara inloggad. Fyll i dina uppgifter nedan: